Inschrijven 2024

Dagen
Uren
seconden

Het  Charles Toernooi is begonnen!

Charles mee d’n bolle kaant toernooi

Zaterdag 29 juni 2024: junioren.

Zondag 30 juni 2024: senioren.

Wat is het Charles toernooi?

Elk jaar organiseert de Zundertse Hockey Club (ZHC) het Charles mee d’n bolle kaant toernooi. Dit toernooi wordt georganiseerd voor iedereen die het gezellig vindt om deel te nemen. Voor onze eigen spelers/speelsters is het een mooie afsluiting van het seizoen, voor alle andere deelnemers is het een leuke manier om kennis te maken met de hockeysport. Zij kunnen meteen zien wat onze club allemaal te bieden heeft.

Tijdens het toernooi dienen er teams gemaakt te worden met vrienden, familie, collega’s, etc. die nog geen lid zijn van ZHC. Een team bestaat uit minimaal 6 en maximaal 8 spelers. Per team mogen maximaal 3 hockeyers deelnemen. Teams zonder hockeyers mogen uiteraard ook deelnemen!

Het is geen probleem als je teamgenoten nog helemaal geen hockeyervaring hebben. Op woensdagavond 26 juni 2024 wordt er een speciale Charles toernooi training georganiseerd. Deze training is niet verplicht, maar naast dat het gezellig is kan het ook handig zijn om goed voorbereid aan het toernooi te beginnen met je team!

Leeftijd om deel te nemen aan het toernooi voor junioren: t/m 14 jaar.

Leeftijd om deel te nemen aan het toernooi voor senioren: vanaf 15 jaar.

Tijdens het toernooi, dat garant staat voor een gezellige dag met vrienden en bekenden kom je niets te kort! Wij zorgen voor de organisatie, jullie voor de gezelligheid. De vereniging heeft ook voldoende hockeysticks beschikbaar. Er zijn enkele dingen waar je zelf voor moet zorgen:

·    Een team van 6 tot 8 spelers.

·    Een leuke naam en outfit voor je team.

·    Stevige gymschoenen zonder noppen (dus geen voetbalschoenen!).

·    Scheenbeschermers.

·    Een bitje, deze zijn ook te koop bij het clubhuis tijdens het toernooi (à €7,- per stuk).

Inschrijving

Voor junioren (zaterdag 29 juni 2024) betreft het inschrijfgeld €9,50. De training, een lunch tijdens het toernooi en wat lekkers overdag is hierbij inbegrepen!

Voor senioren (zondag 30 juni 2024) betreft het inschrijfgeld €19,50. Dit is inclusief een heerlijke BBQ aan het einde van de dag! (Geen lunch inbegrepen).

Lijkt het je leuk om mee te doen aan ons Charles mee d’n bolle kaant toernooi? Zoek snel je teamgenoten bij elkaar en schrijf je team in! Inschrijven kan via onderstaande link. De inschrijving is pas definitief als we het inschrijfgeld binnen hebben. Het inschrijfgeld dient per volledig team overgemaakt te worden op rekeningnummer: NL49RABO0160554640 t.n.v. de Zundertse Hockeyclub onder vermelding van je teamnaam.

Na jullie inschrijving zullen we contact opnemen met de ingevulde contactgegevens.

Ook bij verdere vragen, stel ze gerust bij een van de leden van de activiteitencommissie of stuur een mailtje naar activiteitenzhc@gmail.com

Hopelijk zien we jullie allemaal op zaterdag 29 of zondag 30 juni 2024!

Inschrijfformulier 2024