Sponsor worden?

Sponsor worden van de Zundertse Hockey Club
De Zundertse Hockey Club biedt diverse sponsormogelijkheden: In toenemende mate wordt de financiering van de begroting van sportverenigingen voorzien door sponsoring. De sponsor krijgt de mogelijkheid zijn bedrijf en product op een sympathieke manier te presenteren.

Het belang van sport voor zowel volwassenen als jeugd wordt immers breed onderschreven. Hockey is de snelst groeiende sport van Nederland en wordt van jong tot oud beoefend.

Waarom ZHC?
ZHC zit in de lift: de alweer meer dan 35 jaar bestaande club telt momenteel 170+ leden met een duidelijke groei de afgelopen jaren: specifiek de meisjes jeugd en de recreanten zijn flink gegroeid. Ook binnen de enthousiaste achterban zie je vooral op de zaterdag een gezellige groep (groot-) ouders, vrienden en kennissen ontstaan. Door middel van sponsoring van ZHC bereik je een aantrekkelijke doelgroep. Op die manier snijdt het mes aan twee kanten: het steunen van een maatschappelijk doel + promotie van uw bedrijf. ZHC kent verschillende vormen van sponsoring. De belangrijkste vormen worden hieronder beschreven.

De sponsorcommissie is graag bereid met u van gedachten te wisselen over een pakket dat is toegesneden op uw specifieke profiel en wensen.

Iedere denkbare combinatie is dan ook mogelijk