FunKey Hockey

Funkey Hockey

De Zundertse Hockeyclub (ZHC) heeft een speciaal Funkey-spelprogramma voor 3,5 t/m 6-jarigen.

Dit programma is een groot succes binnen de Zundertse gemeente (e.o.) en de Belgische grensstreek. Vele tientallen jonge kinderen, en hun ouders/verzorgers, hebben hun weg inmiddels naar ZHC gevonden.

De Funkey hockey (of hockeyschool) is iedere zaterdagochtend van 9 tot 10 uur, sluit jij ook aan?

Het doel van het programma ligt opgesloten in de naam: FUN in goed bewegen is KEY. Het gaat dus om méér dan hockey. Het programma omvat grondvormen van bewegen, loopscholing, balvaardigheid en een vorm van hockey.

Hiermee wil ZHC bijdragen aan de motorische vorming van deze jongste generatie. Maar met name veel plezier laten beleven aan het samenspelen en spelenderwijs de voorzichtige basis leggen van het Funkey/hockey-spelletje.

Het programma bestaat uit een groot aantal thema’s die deze jonge doelgroepen aanspreekt. Er zijn vele verschillende lessen, die buiten (kunstgrasveld) en binnen (sportzaal) gegeven kunnen worden. Elke les bestaat uit één of meerdere thema's met bijpassende oefeningen (o.b.v. leeftijd en niveau van het kind). Zo is er een thema "Feestje”, "Politie”, "Circus”, "Dierentuin” en zo meer.

De Funkey-les wordt gegeven in kleine groepjes en omvat o.a. loopscholing, balvaardigheid en een vorm van hockey. De lessen worden gegeven door een ervaren en zeer betrokken trainer/ trainster, vaak met assistenten.

PROEFLES:

ZHC biedt de mogelijkheid om samen met u kin(eren), en wie weet hun vriendjes/vriendinnetjes, gratis  proeflessen te volgen.

Mocht u meer informatie willen of uw kind willen aanmelden voor funkey- hockey mail ons dan via dit e-mailadres: info@dezundertsehockeyclub.nl

Hopelijk tot snel bij FUN-KEY!!